Prace magisterskie

Nad jakimi problemami pracowali (lub wciąż pracują) nasi studenci? Oto lista tematów prac magisterskich wraz z promotorami.

| 2017 |

2017

  • Analiza kognitywno-retoryczna kompanii prezydenckiej Donalda Trumpa (prof. dr hab. Marek Hetmański)
  • Analiza ruchu rowerowego w Lublinie w oparciu o algorytmy eksploracji danych (dr hab. Piotr Giza)
  • Badania ilorazu inteligencji wśród studentów informatyki i kognitywistyki UMCS (dr hab. Grzegorz Wójcik, prof. UMCS)
  • Badanie stopnia uzależnienia od sieci Internet i gier komputerowych wśród studentów informatyki i kognitywistyki UMCS (dr hab. Grzegorz Wójcik, prof. UMCS)
  • Ciało i umysł w tańcu: ujęcie kognitywno-fenomenologiczne (prof. dr hab. Marek Hetmański)
  • Interakcje pomiędzy człowiekiem a sztuczną inteligencją (dr hab. Piotr Giza)
  • Intuicja w ujęciu kognitywnym (dr hab. Cezary Mordka)
  • Koncepcja umysłu w filozofii D. Dennetta (dr hab. Cezary Mordka)
  • Manipulacja społeczna. Geneza i funkcje (dr hab. Cezary Mordka)
  • Motoryzacja autonomiczna (dr hab. Piotr Giza)
  • Odczuwanie szczęścia u studentów włoskich i polskich (dr hab. Barbara Gawda, prof. UMCS)
  • Płeć a pamięć autobiograficzna (dr hab. Barbara Gawda, prof. UMCS)
  • Rola emocji w podejmowaniu decyzji i szacowaniu prawdopodobieństwa (prof. dr hab. Marek Hetmański)
  • Sztuka w perspektywie neuroestetycznej. Wybrane zagadnienia (dr hab. Cezary Mordka)
  • Sztywność poznawcza a interpretacja sytuacji wieloznacznych (dr hab. Barbara Gawda, prof. UMCS)
  • Umysł mordercy. Geneza, struktura uwarunkowania (dr hab. Cezary Mordka)
  • Wiek osoby a jej perspektywa temporalna (dr hab. Barbara Gawda, prof. UMCS)
  • Wpływ gier wideo na zdolności poznawcze w aspekcie zastosowań sztucznej inteligencji (dr hab. Piotr Giza)
  • Wpływ mediów społecznościowych na procesy poznawcze studentów informatyki i kognitywistyki (dr hab. Grzegorz Wójcik, prof. UMCS)
  • Wpływ naturalnych substancji nootropowych na funkcje wykonawcze (prof. dr hab. Marek Hetmański)
  • Wpływ negatywnych i pozytywnych emocji na procesy pamięciowe (dr hab. Barbara Gawda, prof. UMCS)
  • Wpływ reklamy na system decyzyjny (dr hab. Cezary Mordka)
  • Zastosowanie sztucznej inteligencji do dokonywania odkryć w bazach danych (dr hab. Piotr Giza)
  • Zastosowanie sztucznej inteligencji w tłumaczeniach (dr hab. Piotr Giza)